25 may. 2012

Avaliando adolescentes

Alan Turing
Ao ler as seguintes notas venme moitas cousas á cabeza, a primeira é que é ben difícil ser adolescente e que tamén é difícil  avalialos; tamén parece que a escola non mudou tanto nos últimos 100 anos, pois o que dicían nalgún momento de Turing  dicímolo a miúdo nas avaliacións dos nosos alumnos; pero o que realmente me gusta é a evolución de Turing, a pesares dos seus gustos unidireccionais, da súa vagancia para as letras, da súa desorde, do que semella unha rebeldía na forma de estudar incluso o que lle gustaba, as mates e a física, a pesares de todos os contras rematou a secundaria, a universidade e por riba puxo ao servizo do mundo as computadoras. Moitos co seu perfil non o conseguen. 
Aqui vos deixo as avaliacións de Alan Turing na escola secundaria, ordenadas  entre os 14,5 anos e os 19 anos. Aconséllovos que leades os informes completos en inglés aqui, o que vos poño é un resumo feito por min da traducción da entrada dese blog que me fixo unha compañeira. Grazas Marga.

Francés: a súa falla de interese é moi deprimente agás cando algo lle divirte.
Inglés: sen ser vago, fai o traballo mecanicamente, gustariame ver máis vida nel.
Mate: non moi ben, pasa moito tempo en matemáticas avanzadas e descoida o seu traballo básico, un sólido traballo de base é esencial en calquera materia, o seu traballo é desordenado.
Informe de centro (15 anos): Sen dúbida é unha estraña mestura, empeza a casa polo tellado. Despois de acadar unha exención equivócase ao actuar, coma se a vagancia e a indiferencia fórano a librar das materias que non lle gustan.
Ciencias:  a súa intelixencia é boa, aprende á presa pero os seus métodos son deplorables, debe aprender a importancia da limpeza e a orde e a de expresarse ben nun exame.
Mate: creo que foi algo máis ordenado pero aínda hai marxe de mellora, un matemático entusiasta e capaz.
Inglés: creo que se esforza só para os exames.
Informe centro: é o tipo de rapaz que podería dar problemas en calquera escola ou comunidade por ser antisocial nalgúns sentidos, pero creo que na nosa comunidade ten  a oportunidade de desenrolar os seus particulares talentos e á vez de aprender algo sobre a arte de vivir, non tan antisocial coma antes, sen dúbida ten un sentido do humor que o salva.
Mate: probablemente o mellor matemático do grupo, o seu posto (3º da aula) é pola desorde e descoido debidos en gran parte a súa impaciencia por rematar cando descobre unha forma de  resolver o problema.
Informe de centro: pode que lle demos a oportunidade de acadar o titulo o próximo trimestre así que debe prepararse para renunciar algo ás mates e ciencias e traballar latín, francés e inglés, debe aprender que a parte de letras tamén importa. Ten tan boa cabeza como outros que pasaron por aquí e debería chegarlle para aprobar materias “inútiles” como latín, inglés e francés. A súa presentación é horrible e impide gozar  do pracer que serían os seus traballos, non entende o que os malos modais, a mala redacción e os números desordenados supoñen. 
Inglés: increible que alguén tan prometedor en mate sexa tan malo e inglés e latín. Detecto unha leve melloría.
Informe do centro: debería prestar atención a estos informes se quere triunfar. Debemos esperar aos resultados de setembro, pero sexan os que sexan, terá que aprender a facer ben os traballos rutinarios incluso nas "súas materias"
Mate: pasamos este trimestre o pasaremos os dous próximos tapando ocos no seu coñecemento e organizándoo, pensa rápido e é probable que sexa  brillante, case nunca se ve derrotado por un problema pero os seus métodos son desordenados, co tempo chegará o rigor e o lustre.
Informe centro: estou contento de que sexa sociable e faga amigos, parece xeneroso por natureza e é sen dúbida ambicioso.
Mate: un matemático realmente capaz, o seu problema é a desorde pero intentou mellorar, ás veces falla nun problema sinxelo ao tentar resolvelo de forma complicada en vez de facelo de forma sinxela.
Física: traballo excelente, solo espero que Cambridge teña tan boa opinión de el coma min.
Informa centro: moi bo trimestre, gaña respecto polo seu cerebro e personalidade. Bo trimestre, ten interese paternal pólo seus compañeiros de dormitorio e sen dúbida transmítelles o seu aprendizaxe e curiosidade, xogou ao fútbol realmente ben.
Mate: os meus mellores desexos para unha carreira triunfal en Cambridge.
Ultimo informe centro(19 anos): tivo unha interesante evolución, cunha variada experiencia que soubo culminar ben. Un rapaz dotado e distinguido cuxa futura carreira seguiremos con moito interese.
Podedes saber máis de Alan Turing escoitando a Raúl Ibañez no programa Graffiti de radio Euskadi 
 

2 comentarios:

Marga dijo...

Un pracer, Conchi.
Resultoume moi interesante ver a un xenio como Turing dende a perspectiva dos seus profesores na adolescencia. Grazas a ti por compartilo. Un bico.

conchi dijo...

Si, a verdade está ben de vez en cando ver avaliacións doutros, a min gustaronme moito os comentarios tan "British" dos profes, ao facer o resumo non puxen algúns ben divertidos por iso é mellor ir as fontes orixinais pero claro hai que saber inglés!!!
bicos