Campaña da La Fundación de Ayuda contra la Drogadicción de homenaxe aos docentes |
Resulta curioso que cando alguén quere poñer de manifesto que non sabe matemáticas recorre ao exemplo de que non sabe facer nin unha raíz cadrada, e non se refire a que non sabe a raíz de 81, refírese a que non sabe o algoritmo que permite calcular a raíz de calquera número.
Cando rematei a carreira e volvín ao insti a dar clases, daquela en 1º de BUP, non lembraba o algoritmo da raíz, tiven que revisalo, e sen embargo daquela eu sabía moita matemática. Hoxe téñoo ao día porque o uso nas clases de 1º de ESO, só por iso, pois estou segura que se o quitaran do programa esquecería deseguida esa cousa tan artificial e complicada, :)
Saber facer unha raíz cadrada coma a da foto ten pouco que ver con saber ou non matemáticas, pois a xustificación deste algoritmo é ben difícil de entender, e a necesidade de saber o resultado dunha raíz nola resolve rapidamente unha calculadora. Sen embargo o algoritmo por si mesmo pode valer para moitas cousas, pode ser un bo antiestress, pode darnos seguridade e rapidez no cálculo, pode axudar a que pase o tempo máis rápido nunha aula,..... Coma moito do que se fai na escola, aunque non signifique un coñecemento importante, ten outros efectos colaterais de moito interese. De non ser por estes colaterais, para min o interesante das raíces está en entender o concepto e poder sacar conclusións para as diversas utilidades da raíces.
No hay comentarios:
Publicar un comentario